Nikon Coolpix S9 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nikon Coolpix S9 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

bonbonnapoleon 30-12-2008
Geschreven voor: Nikon Coolpix S9 zilver

absoluut niet tevreden . veelwazige foto's bij weinig licht . het veelvuldig na elkaar flitsend is traag en storend. dit was mijn 4de nikon en tevens mijn laatste

smits dh 10-04-2007
Geschreven voor: Nikon Coolpix S9 zilver

Prima toestel, goede performer en mooi resultaat, veel mogelijkheden. Inderdaad bij donker en flits altijd mindere foto's maar ja wat verwacht je? Het formaat, gewicht en vormgeving is geweldig. Portret functie super gemakkelijk middels directe knop.

edwin1970 04-03-2007
Geschreven voor: Nikon Coolpix S9 zilver

Prima apparaatje, voor een gelegenheidsfotograaf als ik, geen slechte foto gehad tot nu toe. Lekker snel in gebruik en goede foto's, niets te klagen. Accu is wel wat snel leeg, maar komt vooral ook door het grote scherm, wat aan de andere kant weer heel veel goedmaakt. Bediening en vormgeving zijn uitstekend. Goede bijgeleverde software.

Rink_nl 22-01-2007
Geschreven voor: Nikon Coolpix S9 zilver

Ik heb de camera een paar dagen gebruikt maar ga hem weer terugbrengen. De reden is dat door de kleine lens er al bij iets minder licht de flits gebruikt wordt. Dit vind ik altijd minder mooi op fotos. Verder zitten er regelmatig slecht belichte of wazige foto's tussen. Bediening en vormgeving zijn prima in orde maar fotokwaliteit geeft toch de doorslag. Mijn 4 jaar oude oude digitale camera van Olypus gaf betere foto's dan deze maar is helaas kapot gegaan.

romi1972 24-12-2006
Geschreven voor: Nikon Coolpix S9 zilver

Prima camera voor deze prijs! Allereerst ziet het ding er natuurlijk geweldig
uit, hoewel dit niet de hoofdreden is om juist deze aan te schaffen...
Een helder keuzemenu, haarscherp display, vele instelmogelijkheden, een lens
die niet uitschuift (en dus minder kwetsbaar is) en een kwalitatief goede
video- en spraakopname mogelijkheid zijn dat wel. We hebben deze camera
aangeschaft om te gebruiken naast onze spiegelreflex (Canon Eos 300), maar het
lijkt erop dat we die wel kunnen verkopen!